• Reklama
NAJLEPSZA SIE膯 KOM脫RKOWA? SPRAWD殴>>





Brak BootMGR - Pomocy!

Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez gary89 » 14 Maj 2012, 17:37

Witam. Szuka艂em podobnego tematu, lecz nie znalaz艂em. Pisz臋 tutaj poniewa偶 nie mam konta na 偶adnym 4um komputerowym, a mo偶e kto艣 tutaj mia艂 podobny problem i mi pomo偶e.
Ot贸偶 przedwczoraj sformatowa艂em kompa. Partycje D i E sformatowa艂em przez mened偶er urz膮dze艅 > zarz膮dzanie dyskami. Dysk systemowy "C" sformatowa艂em przez wiersz polece艅 komend膮 "format C:" Wszystko posz艂o 艂adnie pi臋knie, resetuje kompa wk艂adam p艂ytk臋 z Windowsem 7 i czekam a偶 pojawi si臋 napis "dowolny klawisz spowoduje rozruch z dysku CD" ale zamiast tego widz臋 napis "BRAK BOOTMGR" i tutaj pytam o co kaman?! Mam bootowanie w biosie na primary ustawione CD/DVD a na second dysk twardy, wiec nie w tym problem. Wyczyta艂em 偶eby zmieni膰 ACPI na IDE w biosie, ale te偶 to zrobi艂em i nic. Wyczyta艂em te偶, 偶e przez komend臋 "format C:" usun膮艂em wszystkie mo偶liwe pliki z dysku c, r贸wnie偶 te, kt贸re s膮 odpowiedzialne za wystartowanie p艂yty przy starcie systemu.. I dalej ju偶 nie wiem co robi膰. POMOCY!
Aha, zawsze formatowa艂em kompa przez p艂ytk臋 z Windowsem XP, ale teraz jej nie mia艂em, wi臋c postanowi艂em zrobi膰 to przez wiersz polece艅.. Pierwszy i ostatni raz -.-
gary89
 
Posty: 14
Rejestracja: 04 Lis 2010, 07:50

Reklama

Nowy Hit Nadchodzi!!!


Re: Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez smogf » 14 Maj 2012, 18:00

Widocznie nie masz ustawionego startowania systemu z plyt. Wejdz w BIOS i tam ustaw First Boot Device (czy jakos tak) na CD/DVD albo przy starcie komputera (jak bios sprawdza system) mozna nacisnac np. ESC albo inny klawisz (powinna byc informacja na ekranie jaki to klawisz) aby wybrac menu bootowania. Wtedy wybierasz CD czy tam DVD i odpalasz z plyty.
LG Swift GT540
ROM: Zoe ROM 7.0
Jajko: 2.6.35-10-Cyanogenmod-GB miroslav_mm@woglinde #158
CPU: 245Mhz/600Mhz (880Mhz Stabilnie)
Swap: Brak
Karta: Toshiba 8GB Class 4
Fastboot
Recovery 5.0.2.7
PlusGSM
Awatar u偶ytkownika
smogf
 
Posty: 1041
Rejestracja: 18 Lut 2011, 18:29
Pochwa艂y: 44

Re: Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez gary89 » 14 Maj 2012, 18:02

Napisa艂em w po艣cie, 偶e ustawi艂em na primary w艂a艣nie CD/DVD wi臋c nie w tym problem..
gary89
 
Posty: 14
Rejestracja: 04 Lis 2010, 07:50

Re: Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez smogf » 14 Maj 2012, 18:16

A sorki. Moj blad. Jakos mi zdanie ucieklo. Hymmm. Moze plyta nie jest bootowalna? Probowales z inna?
LG Swift GT540
ROM: Zoe ROM 7.0
Jajko: 2.6.35-10-Cyanogenmod-GB miroslav_mm@woglinde #158
CPU: 245Mhz/600Mhz (880Mhz Stabilnie)
Swap: Brak
Karta: Toshiba 8GB Class 4
Fastboot
Recovery 5.0.2.7
PlusGSM
Awatar u偶ytkownika
smogf
 
Posty: 1041
Rejestracja: 18 Lut 2011, 18:29
Pochwa艂y: 44

Re: Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez gary89 » 14 Maj 2012, 19:13

Nie probowa艂em z inna plyta ale zrobilem windowsa na pendrive bootowalny i probowalem na innym kompie, ta plytka nie ruszyla ale nie wywalilo brak BOOTMGR ale za to ten pendrive ruszyl, z tym, ze ten obraz windowsa, ktory zrobilem na pendrive, jest obrazem z tej plytki wiec nie wiem jak to mozliwe, ze dziala. Dojade do domu i sprawdze na swoim kompie czy rusza z pena.
EDIT: Przypomnialem sobie, ze przed formatem kompa uruchamialo mi ta plytke przy starcie systemu. Wiec to raczej problem zaczal sie pojawiac po formacie. Widocznie faktycznie usunalem jakies pliki i teraz nie chce nic wystartowac.. Podobno trzeba usunac jakims programem partycje C i stworzyc ja od nowa, z tym ze nie mam pojecia jaki program uzyc, a tym bardziej jak to zrobic.
gary89
 
Posty: 14
Rejestracja: 04 Lis 2010, 07:50

Re: Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez smogf » 14 Maj 2012, 19:52

Ale formatem partycji nie da sie usunac zapisow w MBR dysku twardego. Musialo byc cos wiecej. Chociaz z drugiej strony nie takie rzeczy z windowsem sie dzialy. Btw. MBR mozna latwo naprawic plytka od XP albo VIsty (w 7 nie wiem jak tam jest) Po odpaleniu konsoli ozyskiwania wpisujesz fixmbr i juz. Problem pojawia sie jak masz np. dwa windowsy. A wlasciwie Viste albo 7 jako jeden oraz XP jako drugi. Bo pierwsze dwa ze soba wspolpracuja, ale z XP w polaczeniu z nowszym windowsem juz jest problem z odpowiednia konfiguracja MBRu. No ale coz. Jak odpali z pena to instalacja i po klopocie.

A wracajac do plyty. Moze obraz z ktorego byla nagrywana nie byl bootowalny (skoro na innym kompie tez nie odpalila). A robiac bootowalnego pena z plyty samemu wrzuciles dane do odpalenia przy starcie kompa.
Co do partycjonowania dysku. Jak odpalisz instalacje systemu z plyty to bedziesz mial mozliwosc tworzenia i usuwania partycji. Pamietaj tylko aby pierwsza partycja byla fizyczna.

Autor postu otrzyma艂 pochwa艂臋
LG Swift GT540
ROM: Zoe ROM 7.0
Jajko: 2.6.35-10-Cyanogenmod-GB miroslav_mm@woglinde #158
CPU: 245Mhz/600Mhz (880Mhz Stabilnie)
Swap: Brak
Karta: Toshiba 8GB Class 4
Fastboot
Recovery 5.0.2.7
PlusGSM
Awatar u偶ytkownika
smogf
 
Posty: 1041
Rejestracja: 18 Lut 2011, 18:29
Pochwa艂y: 44

Re: Brak BootMGR - Pomocy!

Postprzez gary89 » 15 Maj 2012, 14:06

Upora艂em si臋. Z pena posz艂o. P艂ytka chyba by艂a bootowalna bo mi przed formatem ruszy艂o i szczerze mowiac nie mam pojecia dlaczego nie formatowalem go tym narzedziem z plytki:D Dobra mniejsza o to, dzieki za pomoc.
gary89
 
Posty: 14
Rejestracja: 04 Lis 2010, 07:50


Wr贸膰 do Inne zainteresowania

Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 3 go艣ci

cron